Compagnieweg 7 7916 TZ Elim
Tel (0528) 350552

E-mail: info@cambreur.nl
KvK: 27195821
https://www.cambreur.nl/wp-content/uploads/2024/06/SCARPA-official-resoler-logo_BW.png https://www.cambreur.nl/wp-content/uploads/2024/06/SCARPA-official-resoler-logo_black.png

Goedendag,
Inmiddels heb ik mijn Hanwag bergschoenen van u terug ontvangen. U heeft deze voor mij verzoold en ook de stootranden heeft u vervangen. Over het resultaat daarvan ben ik erg tevreden. Beide schoenen zien er weer goed uit. Toch heb ik nog een vraag.
Ik heb u gevraagd de originele Hanwag zolen te gebruiken waarmee u via internet adverteert. Op de schoenen heeft u evenwel Vibram zolen gebruikt.
Was daar een reden voor en heb ik dan niet teveel betaald?
Nogmaals: u heeft beslist goed werk afgeleverd maar deze vraag wil ik toch graag aan u kwijt.

Met vriendelijke groet,
Harry Boek

 

—–Oorspronkelijk bericht—–
Verzonden: woensdag 9 februari 2005 16:00
Onderwerp: RE: Verzolen hanwag bergschoenen

Klopt! U ziet inderdaad een Vibram zool.
Deze zolen hebben wij bij Hanwag ingekocht en zijn de zelfde zolen als die nu onder de nieuwe Hanwag schoenen, van uw model, zitten.

Tot voor kort stond ook het merkje van Hanwag ter hoogte van de hak in het rubber van de tussenzool afgebeeld.

Nu zit er alleen een “ovaaltje” in de hak waarop Hanwag een los merkteken plakt.

Bij Hanwag heeft men er voor gekozen om onder gerepareerde schoenen, zolen zonder merkteken te plaatsen zodat het herkenbaar is dat de schoenen niet nieuw zijn maar dat de zolen nieuw zijn. (Tja, gerepareerde schoenen zijn soms niet van nieuw te onderscheiden……grapje)

Verder maakt het geen verschil. Wij vonden het ook “leuker” om zolen met merkje te plaatsen, maar Hanwag beslist anders.

Kortom u heeft voor 100% gekregen waarvoor u heeft betaald en de zolen zijn voor de volle 100% origineel Hanwag.

Maar het is goed dat u het vraagt. Want wij willen graag weten wat er “leeft” onder onze klanten. Heel veel plezier met uw schoenen toegewenst. En als u tevreden bent over ons werk……vertel het gerust verder.

Met vriendelijke groet,
Willem.

Dag Willem,
Bedankt voor de uitgebreide reactie.
Ik weet nu hoe het zit en er blijft geen vraag meer.
Mijn schaatsmaatjes zijn inmiddels op de hoogte middels een tevreden klant.

Bedankt en groet,
Harry Boek